Monday, April 10, 2023

Dagstukkie: Verwarring versus Genade



Die week het ek Galasiërs 1 bestudeer. Daar is soveel waarhede in die 24 verse saamgevat dat dit my ʼn tyd gaan vat om dit werklik deel van my gees te maak. Elke vers dra ʼn waarheid wat my as gelowige versterk om daadwerklik God te vat op sy woord.

Die een punt wat vir my die meeste uitgestaan het en wat ek onmiddellik gevat het, was vers ses en sewe. Spesifiek hoe dit in die Amplified Bible geskryf word:

“I am astonished and extremely irritated that you are so quickly shifting your allegiance and deserting Him who called you by the grace of Christ, for a different [even contrary] gospel; 7which is really not another [gospel]; but there are [obviously] some [people masquerading as teachers] who are disturbing and confusing you [with a misleading, counterfeit teaching] and want to distort the gospel of Christ [twisting it into something which it absolutely is not].”

“EK verwonder my dat julle so gou afvallig word van hom wat julle deur die genade van Christus geroep het, na ʼn ander evangelie toe, 7terwyl daar geen ander is nie; behalwe dat daar sommige mense is wat julle in die war bring en die evangelie van Christus wil verdraai.” (Afr83)

Daar was ʼn tyd in my lewe dat verwarring en verdraaiing ʼn groot rol gespeel het. As gevolg daarvan het God se genade eenkant gestaan. Ek het aangeneem dat God my haat en in ruil het ek hom uit my lewe gesny. Ek was woedend vir die kerk, God en die mens.

Ons is lief om te noem dat God ʼn gentleman is wat ons ruimte gee om te verander – en in dié geval is dit ook waar. Waar ons toelaat dat ander gedagtes, woorde en leringe ons beïnvloed, sal genade ook opsy staan totdat ons weer tot die besef kom dat die probleem by ons is en nie by God nie. Die varkhok waar ons nie eers die peule sal ontvang om ons mae te vul nie. Ek weet, ek was daar.

Daarmee sê ek nie God se genade gaan weg nie. Selfs in daardie tye was God se hand oor my. Vandag kan ek dit sien.

Die gevaarsituasie waaruit ek sonder ʼn skrapie weggestap het. Mense wat Hy van my weggehou het. Ander, minder aangename situasies waar Hy my aandag gekry het.

God is ʼn waarmaker van sy woord, maar Hy gaan jou nie in die rede val en sy wonderbare genade aanhou gee as jy dit nie waardeer nie. Nee, Hy staan eenvoudig eenkant toe en doen sy werk in die stilligheid.

Vir Paulus het dit geïrriteer dat die Galasiërs hul lojaliteit verskuif het en hulle agter ander leringe aangeloop het i.p.v om by die waarheid te bly.

Het jy al opgemerk dat dit net in die boek van Galasiërs is waar hy die mense so direk aanspreek? Nie in een van die ander briewe doen hy dit nie: so, die saak is ernstig.

Bestudeer die Bybel en kyk hoe praat Paulus met die ander gemeentes.

 

  • Wil jy weet hoekom voel dit of jy teen die plafon vasbid?
  • Ondersoek jou lewe: waar bevraagteken jy God?
  • Waar laat jy toe dat ander se opinies van God jou geloof beïnvloed?

Jy sien, die waarheid is: wanneer daar verwarring is, kan God se genade nie ten volle werk in ons lewens nie.

In vers drie tot vyf bid Paulus ʼn seën oor hulle uit:

“Grace to you and peace [inner calm and spiritual well-being] from God our Father and the Lord Jesus Christ, 4who gave Himself [as a sacrifice to atone] for our sins [to save and sanctify us] so that He might rescue us from this present evil age, in accordance with the will and purpose and plan of our God and Father— 5to Him be [ascribed all] the glory through the ages of the ages. Amen.”

  • Wat leer ons hieruit?

God wil aan ons sy genade en vrede skenk. Hy wil hê dat dit met ons goed gaan, maar dan moet ons vashou aan sy woorde. Ons moet Christus se verlossingswerk aanvaar.

Ons moenie agter elke leerstelling aanhardloop nie. Al wat dit veroorsaak is verwarring. Waar verwarring is, kan God se genade nie tot vervulling kom nie. Daar kan vrede nie kom en jou hart en huis vul nie.

Aanvaar God se reddende genade. Aanvaar sy Woord as die enigste waarheid in jou lewe, en ervaar hoe goedheid en guns jou volg: al die dae van jou lewe.

Moenie wag totdat jy in die varkhok beland nie. Om dan ontslae te raak van die stank, kos baie trane en moeite. Trane wat ek jou wil spaar.

Neem ʼn daadwerklike besluit om nou om te draai en sien hoe God in jou lewe werk.

Jy is voorwaar ʼn geseënde van die Here.

Wandel daarin.

 

Lynelle Clark

Skakels van 'n Ketting 2


No comments:

Post a Comment

Day Twelve: Fear And Despair Has Been Destroyed.

  This is the last day of this bible plan and I trust that I have planted a seed of hope into your life. You can have the victory if you fol...